الأحد، ١٣ يناير ٢٠٠٨

مقدمة لابد منها

الحقيقة الناس زمانها مستغربة من اسم البلوج بتاعي كنت كتبت السبب قبل كدة بس مسحته يعني علشان الفضايح الحقيقة اني بحاول اكتب من زمان مش بهدف الكتابة في حد ذاتها اد مهي وسيلة لاخراج الاحاسيس اللي جوايا اعذروني يا جماعة اصل انا عندي حساسية يعني لو شوفت حلم مزعج ممكن اقعد 3 ايام مخنوفة و مش طايقة نفسي علشان كدة بحول الاحلام دي لقصص كتيرة منها احلام يقظة و منها حلم عادي المهم اني اخرج اللي جوايا بدل مطق اموت

فليكن صدركم واسع لي و لقصصي من فضلكم

هناك ٤ تعليقات:

Lobna Ahmed Nour يقول...

هلا بيكي في عالم التدوين

اتمنى لكي حياة خالية من القنابل الذرية

تحياتي

مدام كعبولة يقول...

و الله و انا سعيدة بكي جدت خصوصا انك اول واحدة متكونش ضاحبتي و تدخل تكتب تعليق و علي فكرة مدونتك انتي كمان عجبتني جدا

mostafa rayan يقول...

والله فكرة كويسة وجديدة نحول الأحلام لقصص
للأسف ماقدرش اعمل كدة لو عملت كدة هتبقي كلها قصص رعب لأن معظم احلامي كوابيس لأني غالبا مش بحلم غير لما بكون متعشي ونايم
غير كدةمش بحلم خالص
شوقتيني اشوف احلامك قصدي قصصك

Mony يقول...

ياستي احلمي براحتك

بس تقويلنا





مدونة مميزة